Detalii despre procesul de returnare

Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.

Dacă produsul se află în stare optimă și nealterată, returul va fi acceptat. Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește sau nu se potrivește cu ceea ce îți doreai de la el, îl poți returna gratuit în 30 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Fie trimiți formularul de retur până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării, fie ne aduci produsul la sediul SELOO.

Procesul de returnare a unui produs în 4 pași

1. Completezi formularul de retur

2. În maxim 3 zile te contactăm și îți spunem care este rezolvarea sesizării tale

3. Dacă returul este acceptat, imediat ce produsul ajunge la noi și este verificat, începem demersurile de returnare a sumei achitate.

4. Suma achitată ajunge la tine în maxim 14 zile lucrătoare, în funcție de metoda de plată folosită.


Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de SELOO

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.