Informatii de livrare

Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzile mele”.

 

Modificare sau anulare comanda

 

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la 0731330007. Colegii nostri  vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

 

Modalitati de livrare

 

Livrare prin curier

 

Taxa de livrare va fi calculata in functie de greutate . Pentru localitati in afara retelei de curierat, livrarea se face contra unei taxe suplimentare de 5.99 lei (zona 1.1) sau de 12.99 lei (zona 2). Vezi aici lista localitatilor: Localitati-extracharge

 


Livrarea din depozit se face gratuit.

Daca produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc in depozit, le poti ridica imediat. Daca produsele nu sunt pe stoc  cand ai inregistrat comanda, te vom anunta prin e-mail sau SMS cand acestea vor ajunge in depozit ca sa le ridici. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in depozit timp de 4 zile lucratoare (cu tot cu ziua in care primesti notificarea de ridicare).

 


 

Pentru comenzi platite online (cu cardul online, in rate, prin iTransfer, ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iti putem inmana produsele. Pentru persoanele juridice, este necesara si o imputernicire din partea firmei.

 

Când iti poti ridica produsele comandate? 

 

A doua zi in cazul comenzilor plasate de luni pana vineri, pana la ora 15:00.

Marti, in cazul comenzilor plasate de vineri, ora 15:00 pana luni, ora 15:00.

 


 


 

 

Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar.
Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata, plata in rate – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.

*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online, rate, iTransfer etc.) este obligatorie prezentarea unor documente:

– Pentru persoane fizice: actul de identitate
– Pentru persoane juridice: actul de identitate si imputernicire din partea firmei.